مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 07:472022-05-14ورزشي

نادیده گرفتن اساسنامه در آغاز روند انتخابات کمیته المپیک/ مجمع غیرقانونی!


کمیته ملی المپیک در اقدامی شایسته برگزاری انتخابات این کمیته با توجه به لغو بازی های آسیایی را در دستور کار قرار داده اگرچه در همین آغاز راه اساسنامه و مصوبات آن را نادیده گرفته است.

- ، تعویق حداقل یک ساله بازی های آسیایی که قرار بود شهریورماه سال جاری به میزبانی هانگژو برگزار شود سنگ بزرگی در تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک را برداشت تا نه تنها مسئولان این کمیته بهانه ای برای تعلل در برگزاری آن نداشته باشند بلکه با توجه به اتمام دوره چهار ساله خود ملزم به اقدام به موقع برای تشکیل مجمع و برگزاری هرچه سریعتر انتخابات شوند.

انصافا این مهم مورد توجه و تاکید هیات رییسه و هیات اجرایی هم قرار گرفت کمااینکه کمتر از 24 ساعت پس از بازگشت سیدرضا صالحی امیری از محل برگزاری اجلاس شورای المپیک آسیا در تاشکند، نشست هیات اجرایی به ریاست وی تشکیل و برگزاری انتخابات قبل یا بعد از بازی های کشورهای اسلامی به تصویب رسید در حالیکه قبل از این به خاطر در پیش بودن بازی های آسیایی، برگزاری رقابت ها به بعد از بازگشت کاروان ایران از هانگژو و مهرماه موکول شده بود.

البته به گفته صالحی امیری، اقدام اولیه در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک و برگزاری زودهنگام تر آن پیش از بازگشت وی به تهران و در همان تاشکند انجام شد؛ آنجا که وی به محض اطلاع از مصوبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادیده گرفتن اساسنامه در آغاز روند انتخابات کمیته المپیک/ مجمع غیرقانونی!

نادیده گرفتن اساسنامه در آغاز روند انتخابات کمیته المپیک/ مجمع غیرقانونی!