مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-14حوادث

انهدام باند کلاهبرداران و سارقان محموله200 میلیاردی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده ای مبنی بر سرقت محموله یکی از شرکت های تولیدی استان با استفاده از بارنامه جعلی رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت .

   فرمانده انتظامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران پلیس آگاهی استان با انجام تحقیقات فنی دریافتند که این باند در برخی استان های همجوار نیز با استفاده از جعل بار نامه اقدام به سرقت بار کرده اند.

  وی افزود: با تلاش های شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان زنجان محل اختفای این باند را در یکی از استان های همجوار شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه پنج نفر از اعضای آن را دستگیر شدند.

  سردار جهانبخش با اشاره به اینکه کل اموال مسروقه توسط این باند در حاشیه یکی از استان ها کشف و تحویل مالباختگان شد، بیان داشت: ارزش اموال مسروقه تا کنون بنابر نظر کارشناسان بیش از 200 میلیارد ریال برآورد شده است .

   فرمانده انتظامی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه ممکن است هموطنان دیگری به این روش مورد سرقت اموال خود قرار گرفته باشند از مردم خواست در صورتی که چنین اتفاقی رخ داده باشد با پلیس آگاهی استان زنجان تماس برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند کلاهبرداران و سارقان محموله200 میلیاردی

انهدام باند کلاهبرداران و سارقان محموله200 میلیاردی