مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-14اجتماعي

هوای اصفهان در وضعیت قابل قبول/ 7 ایستگاه پایش کماکان قطع است


میانگین شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با وجود قطعی هفت ایستگاه پایش روی عدد 95 (وضعیت قابل قبول) قرار گرفت.

- اصفهان- میانگین شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز با وجود قطعی هفت ایستگاه پایش روی عدد 95 (وضعیت قابل قبول) قرار گرفت.

محمود مزارع کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز هفت ایستگاه پایش کیفی هوا در خیابان های جی، کاوه، انقلاب، میرزاطاهر، باغ غدیر، دانشگاه و رهنان برای دومین روز پیاپی قطع است.

وی با بیان اینکه شاخص کیفی هوا در ایستگاه خیابان استانداری با میانگین 157 وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می دهد، افزود: شاخص هوا در بزرگراه خرازی و خیابان ورزشگاه میثاق به ترتیب با 108 و 123 AQI در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس است.

کارشناس امور آزمایشگاه حفاظت محیط زیست استان اصفهان ادامه داد: کیفیت هوا در ایستگاه های پایش آنلاین در خیابان های احمدآباد با شاخص 77، باهنر با شاخص 64، پروین با شاخص 82، رودکی با شاخص 65، فرشادی با 68 و فیض با شاخص 75 در وضعیت (زرد) قابل قبول است.

مزارع اضافه کرد: امروز وضعیت کیفیت هوای شهر صنعتی سگزی با شاخص 143 و مبارکه با شاخص 110 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و در شاهین شهر با شاخص 81 در وضعیت قابل قبول ثبت شده ضمن اینکه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان در وضعیت قابل قبول/ 7 ایستگاه پایش کماکان قطع است

هوای اصفهان در وضعیت قابل قبول/ 7 ایستگاه پایش کماکان قطع است