مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-14پزشكي

استقبال مردم «الی شمالی» از درمانگاه صحرایی/ 1500 خدمت ارایه شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر گفت: در درمانگاه صحرایی در روستای الی شمالی به هزار و 500 نفر خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی ارائه شد.

- احمد آخوندی در حاشیه اختتامیه درمانگاه صحرایی در روستای الی شمالی به خبرنگار مهر گفت: به مناسبت هفته سلامت و با همکاری خوب بسیج جامعه پزشکی استان، شورای اسلامی روستای الی شمالی و مدیریت مدرسه رازی این روستا درمانگاه صحرایی به مدت دو روز در این روستا راه اندازی شد که مورد استقبال خوب مردم این روستا و روستاهای اطراف قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این درمانگاه یک هزار و 500 خدمت به مراجعین ارائه شد افزود: این خدمات در تخصص های مختلف پزشکی و پیراپزشکی از جمله چشم پزشکی، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، دندانپزشکی، ارتوپد، تغذیه، روانشناسی، پرستاری، مامایی، خدمات دارویی و جراحی سرایایی مانند ختنه ارائه شد.

وی اضافه کرد: تمامی خدمات ارائه شده به مردم از قبیل ویزیت و معاینه، ختنه و خدمات دارویی به صورت کاملاً رایگان بود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با تقدیر از عوامل اجرایی درمانگاه صحرایی الی شمالی گفت: این طرح با مشارکت بسیج جامعه پزشکی استان، فرمانداری دیّر، شورای اسلامی روستای الی شمالی، اداره آموزش و پرورش شهرستان دیّر، مدیریت مدرسه رازی، ناحیه مقاومت سپاه سیدالشهدا و نیروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مردم «الی شمالی» از درمانگاه صحرایی/ 1500 خدمت ارایه شد

استقبال مردم «الی شمالی» از درمانگاه صحرایی/ 1500 خدمت ارایه شد