مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-14سياسي

لزوم ورود سمن ها به مقوله مبارزه با اعتیاد/ خیرین امنیت ساز به کمک پلیس بیایند


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با این حجم از تهدیدها و مشکلاتی که در مباحث امنیتی و تولید و قاچاق مواد مخدر با آن مواجه هستیم؛ قطعاً نیاز به یک عزم ملی داریم.

- سردار مجید کریمی، در گفتگو با و در پاسخ به این سوال که پلیس تا چه میزان با سازمان های مردم نهاد (سمن ها) در جهت کاهش اعتیاد و مبارزه با آن همکاری می کند، افزود: بخشی از سازمان های مردم نهاد یا همان سمن ها و خیرین در حوزه مرکز سروش ناجا و نیروی انتظامی که محل درمان معتادان هستند؛ ورود کردند و در این زمینه همکاری های شایانی می کنند؛ اما این میزان همکاری کفایت نمی کند؛ باید بیش از این خیرین وارد بحث مبارزه با مواد مخدر بشوند و در حوزه های مختلف که یکی از آن می توانند موضوع برخورد با معتادان متجاهر باشد؛ باید پلیس همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه به رغم اینکه وظیفه پلیس بیشتر به ایجاد امنیت های سلبی مربوط است، گفت: با این وجود پلیس در حوزه ایجابی هم دست یاری به سوی سمن ها دراز کرده است و ما از خیرین امنیت ساز و دیگر خیرین درخواست می کنیم که در این حوزه به کمک پلیس بیایند و در این حوزه ما را یاری کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به این سوال که تا چه میزان از هماهنگی نهادها و سمن ها در جهت مقابله با مواد مخدر می توان راضی بود، افزود: ما در این حوزه تابع سیاست های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود سمن ها به مقوله مبارزه با اعتیاد/ خیرین امنیت ساز به کمک پلیس بیایند

لزوم ورود سمن ها به مقوله مبارزه با اعتیاد/ خیرین امنیت ساز به کمک پلیس بیایند