مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-14اقتصادي

گروکشی ابلاغ طرح تفصیلی با عبور خط انتقال گاز از مرکز شهر


نگرانی بر سر اجرای پروژه عبور خط لوله انتقال گاز در فراشبند از مرکز شهر بدون در نظر گرفتن خطراتی که برای مردم به همراه خواهد داشت چالشی است که شرایط را برای مردم این شهر دشوار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ماجرا از این قرار است که طرح تفصیلی فراشبند سال 94 باید ابلاغ می شد اما کش و قوس هایی سبب شد که ابلاغ آن به سال 1400 کشیده شود.

یک منبع آگاه درباره این موضوع به خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه اعتبار طرح جامع شهر فراشبند در سال 1400 تمام شده، باید طرح جدید نوشته می شد که به دلیل عدم ابلاغ طرح تفصیلی این کار امکان پذیر نیست.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون ماده 5 مربوط به طرح تفصیلی پیگیری های لازم انجام و امضاها گرفته شد تا جایی که معاون عمرانی استاندار و مدیرکل دفتر فنی استانداری طرح را امضا نکردند.

  این منبع افزود: متاسفانه وقتی دلیل امضا نکردن را از این دو مسئول جویا شدیم گفتند که اگر شما طرح انتقال خط گاز را امضا کنید ما هم طرح تفضیلی را امضا خواهیم کرد، در غیر این صورت امضایی در کار نیست و از اینجا گروکشی آغاز شد.

او با بیان اینکه خط انتقال گاز باید از حومه شهر کشیده شود، گفت: بر اساس قانون گاز با فشار 300 پوند و بیشتر اجازه ورود به محدوده شهری را ندارد حال آنکه فشار طراحی خط مورد نظر 390 پوند و فشار بهره برداری 3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروکشی ابلاغ طرح تفصیلی با عبور خط انتقال گاز از مرکز شهر

گروکشی ابلاغ طرح تفصیلی با عبور خط انتقال گاز از مرکز شهر