مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-14اقتصادي

تراکنش مالی از طریق دستگاه پوز مالیات ندارد/خوش حسابی شرکت های تولیدی مازندران


سرپرست اداره کل مالیاتی مازندران با بیان اینکه شایعه ای مبنی بر اخذ مالیات از مردم در استفاده دستگاه پوز منتشر شد که واقعیت ندارد، تصریح کرد: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مالیات نقش پررنگی در برنامه و بودجه پیدا کرد که برنامه ریزی برای سهم 95 درصدی مالیات در درآمدهای عمومی مازندران این برجستگی را بیشتر از پیش نشان می دهد.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان مازندران در گفت و گو با خبرگزاری فارس مازندران با اشاره به نقش مالیات در کشور، گفت: مالیات نقش اثرگذاری در اقتصاد کشور دارد و در تحریم های ظالمانه نقش خود را پررنگ تر کرد و بخش قابل توجهی از درآمدهای دولت از طریق مالیات است و هر ساله نقش مالیات پررنگ تر می شود.

محسن اسلامی ورکی با بیان اینکه بر طبق آمار سازمان برنامه و بودجه، 72 درصد از پرداختی حقوق و  دستمزد سال گذشته دستگاه های دولتی از طریق مالیات بود، گفت: درباره موضوع مالیات ها، فرهنگ سازی و فعالیت رسانه ای بیشتری نیاز است و سهم 4 هزار و 700 میلیارد تومانی تحقق درآمد مالیاتی در مازندران داشتیم که 130 درصد تحقق مالیاتی و رشد 81 درصدی نسبت به سال قبل بود.

*ضرورت فرهنگ سازی مالیاتی وی با اشاره به اینکه در بخش غیرمالیاتی تحقق درآمدهای عمومی استانی 339 میلیارد تومان بود که 88 درصد محقق شد، خاطر نشان کرد: مالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکنش مالی از طریق دستگاه پوز مالیات ندارد/خوش حسابی شرکت های تولیدی مازندران

تراکنش مالی از طریق دستگاه پوز مالیات ندارد/خوش حسابی شرکت های تولیدی مازندران