مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-05-14اقتصادي

کوتاه شدن دست رانت خواران با اصلاح نظام پرداخت یارانه


سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با تأکید بر اینکه مشکلی برای تامین مایحتاج اساسی شهروندان وجود ندارد، گفت: تلاش می کنیم تمام ارزاق مورد نیاز مردم با قیمت مصوب دولت در بازار توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمدشریف زارعی سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با بیان اینکه اقلام مورد نیاز در انبارها موجود بوده و در حال توزیع در بین مردم و فروشگاه های زنجیره ای شهرستان است، اظهار داشت: از مردم عزیز درخواست دارم در خرید خود عجله نکنند چراکه به هیچ عنوان کمبود ارزاق در شهرستان نداریم و مشکلی هم برای تامین مایحتاج اساسی شهروندان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: در ستاد تنظیم بازار با همراهی تمام دستگاه ها، تلاش می کنیم تا بازار شهرستان دچار مشکل نشود و تمامی ارزاق مورد نیاز مردم با قیمت مصوب دولت در بازار توزیع شود.

زارعی افزود: بسیاری از اقتصاددانان صاحب نظر کشور بر این باور هستند که این اقدام دولت باید اجرایی می شد و تنها دولتی که شجاعت داشته و به مردم قول داده است و به قول خود نیز عمل می کند دولت آقای رییسی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان بیان داشت: حذف ارز ترجیحی به نفع مردم و با هدف کوتاه شدن دست رانت خواران انجام شد و نتیجه آزادسازی ارز ترجیحی در ماه های آینده به صورت ملموس در جامعه نمایان می شود و مردم از فواید این طرح به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاه شدن دست رانت خواران با اصلاح نظام پرداخت یارانه

کوتاه شدن دست رانت خواران با اصلاح نظام پرداخت یارانه