مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-14سياسي

کتابی که خواندنش برای آینده امنیت ملی کشور لازم است


حسین علایی، پژوهشگر دفاع مقدس گفت: خواندن کتاب تاریخ تحلیلی جنگ ایران و عراق برای آینده امنیت ملی و مشتغلین به این امر، نظیر نیروهای مسلح لازم است و پیشنهاد من این است که برای طرح ریزی های خود به مسائل وارد شده در کتاب توجه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، در حاشیه سی و سومین دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصتی یافتیم تا با سردار حسین علایی به عنوان نویسنده پرفروش ترین اثر در حوزه تاریخ دفاع مقدس با عنوان تاریخ تحلیلی جنگ ایران و عراق ، گپی بزنیم که در ادامه بخش هایی از این گفت وگو را خواهید خواند.

  سردار حسین علایی کتابی برای پاسخ به شبهات دفاع مقدس سردار حسین علایی در ابتدا گفت: اگر کسی کنجکاو است و می خواهد بداند که پیش از انقلاب چه روابطی بین ایران و عراق بوده است، صدام حسین با چه نیتی به ایران حمله کرد، جنگ چه تغییر و تحولات و به طور کلی چه روندی را پشت سر گذاشته و مواردی از این قبیل، اثر دو جلدی تاریخ تحلیلی جنگ ایران و عراق می تواند کمک شایانی بکند.

البته علاقه مند به حوزه تاریخ تحلیلی دفاع مقدس ناگزیر است آثار دیگر را هم بخواند و با عمل تجزیه و تحلیل آنها را بررسی کند.

   وی افزود: کتاب حاضر سعی کرده است در خلال بیان تحلیلی روند هشت سال نبرد و اتفاقات پیش و پس از آن به خیلی از سؤالات و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابی که خواندنش برای آینده امنیت ملی کشور لازم است

کتابی که خواندنش برای آینده امنیت ملی کشور لازم است