مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-14سياسي

آیت الله ناصری: مسئولان مراقب باشند تولید دانش بنیان به حاشیه نرود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز در جمعی برخی مسئولان و دست اندرکاران با بیان این که امروز نظام جمهوری اسلامی می خواهد در مسیر حق و انجام عمل صالح و کمک به مظلومان و مستضعفان باشد، اظهار کرد: دشمنان این موضوع را بر نمی تابند.

وی افزود: دشمنان در برابر کسانی که می خواهند در مسیر حق قدم بردارند، سنگ اندازی و تحریم، جنگ و تهدید می کنند اما همه ما باید در این زمینه صبر داشته باشیم.

امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی کشور نیز گفت: کشور ما هم طاغوت زده و هم جنگ زده بود و قبل از انقلاب نیز کشورمان درگیر اقتصاد بهم ریخته و آشفته بوده است.

آیت الله ناصری تصریح کرد: از زمانی که انگلیسی ها به کشور ما وارد شدند، ایران را چپاول کردند و با نفت ما تجارت کردند و شاه پهلوی هم هرگز نفهمید که این چپاول در مسیر عقب نگه داشتن کشور ما بوده است.

ناصری با اشاره به این که بعد از انقلاب دست غارتگران از کشور ما کوتاه شد، اظهار کرد: بعد از انقلاب دولت ها و مسئولان به سهم خود تلاش کردند تا مشکلات اقتصادی کاهش پیدا کند اما این اتفاق رخ نداد و گرچه شرایط بهتر شد اما جنگ و ترور و تحریم اجازه نداد به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: مسئولان مراقب باشند تولید دانش بنیان به حاشیه نرود

آیت الله ناصری: مسئولان مراقب باشند تولید دانش بنیان به حاشیه نرود