مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-14اقتصادي

مرغ موردنیاز چهارمحال و بختیاری تا اوایل خردادماه تأمین شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: فروردین امسال 30 درصد بیشتر از سال قبل کشتار صورت گرفته است و تا اوایل خردادماه مشکلی برای تامین مرغ نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد عطاءالله ابراهیمی صبح امروز در حاشیه بازدید از یکی از کشتارگاه های مرغ گفت: میزان تولید مرغ در استان به طور متوسط یک میلیون و 200 تن و میزان کشتار روزانه 80 تن است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این در حالی است که نیاز روزانه مردم استان در شرایط عادی 60 تن و در دیگر شرایط 50 تا 80 تن است.

افزایش 30 درصدی کشتار مرغ در فروردین امسال وی با بیان اینکه در فروردین امسال یک میلیون و 580 هزار قطعه جوجه ریزی انجام شده، ادامه داد: فروردین ماه چون تعطیلات است معمولا میزان کشتار پایین است اما امسال 30 درصد بیشتر از سال قبل کشتار صورت گرفته است که تا اوایل خردادماه مشکلی برای تامین مرغ نداشته باشیم.

ابراهیمی بیان داشت: با این میزان جوجه ریزی هم جوابگوی نیاز استان هستیم و هم مقدار زیادی برای روز مبادا ذخیره می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در پایان افزود: ذخایر استراتژیک برای مرغ منجمد در مواردی که کمبود مرغ داشته باشیم صورت می گیرد تا از این ذخایر برای تأمین نیاز بازار استفاده ‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ موردنیاز چهارمحال و بختیاری تا اوایل خردادماه تأمین شده است

مرغ موردنیاز چهارمحال و بختیاری تا اوایل خردادماه تأمین شده است