مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-14سياسي

حمایت از زوج های نابارور با مشارکت برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» و مرکز ابن سینا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا، برای نهمین سال متوالی کمپین حمایت از زوج های نابارور را برگزار می کند، - حمایت از زوج های نابارور با مشارکت برنامه تلویزیونی پایان ناباروری و مرکز ابن سینا برنامه تلویزیونی پایان ناباروری کمپین حمایت از زوج های نابارور را پوشش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن سینا، برای نهمین سال متوالی کمپین حمایت از زوج های نابارور را برگزار می کند، به همین مناسبت مجله تخصصی پایان ناباروری با همراهی پژوهشگاه ابن سینا این کمپین تخصصی را پوشش می دهد.

گفتنی است کمپین حمایت از زوج های نابارور در منتهی به روز ملی جمعیت، 24 تا 29اردیبهشت، برگزار می شود.

اهداف اصلی این کمپین طرح مشکلات و دغدغه های زوج های نابارور، افزایش آگاهی عمومی درباره علل، عوامل خطر و روش های تشخیص و درمان ناباروری و همچنین، توجه دادن نهاد های سیاست گذار و اجرایی در حوزه های جمعیت، بهداشت و درمان و بیمه به مسئله ناباروری و ابعاد جمعیتی آن است.

حمایت از زوج های نابارور؛ هزینه ها و بیمه ها، عوامل خطر ابتلا به ناباروری و راهکارها، باور های نادرست درباره ناباروری، روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از زوج های نابارور با مشارکت برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» و مرکز ابن سینا

حمایت از زوج های نابارور با مشارکت برنامه تلویزیونی «پایان ناباروری» و مرکز ابن سینا