مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-05-14بين الملل

گروه هفت: طالبان محدودیت ها علیه زنان را لغو کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزرای خارجه کشور های موسوم به گروه هفت (آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس، ژاپن) و همچنین نماینده عالی اتحادیه اروپا در بیانیه ای مشترک افزایش محدودیت ‎ها طالبان بر حقوق و آزادی های زنان و .

- وزرای خارجه هفت کشور صنعتی جهان در بیانیه ای از طالبان خواستند تا فوراً برای رفع محدودیت های زنان و دختران افغانستان و احترام به حقوق بشر اقدام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزرای خارجه کشور های موسوم به گروه هفت (آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلیس، ژاپن) و همچنین نماینده عالی اتحادیه اروپا در بیانیه ای مشترک افزایش محدودیت ‎ها طالبان بر حقوق و آزادی های زنان و دختران در افغانستان را محکوم کردند.

بیانیه با تاکید بر حمایت از مردم افغانستان برای داشتن حقوق برابر افزود: این محدودیت ها توانایی نیمی از جمعیت (زنان) را برای مشارکت کامل، برابر و معنادار در جامعه محدود می کند.

وزرای خارجه گروه هفت همچنین تاکید کردند که طالبان با این اقدامات خود را بیشتر از جامعه جهانی منزوی می کند و از هیئت حاکمه افغانستان خواستند تا فوراً برای رفع محدودیت های زنان و دختران، احترام به حقوق بشر و برآورده کردن انتظارات افغان ها و جهان برای مشارکت کامل، برابر و معنا دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه هفت: طالبان محدودیت ها علیه زنان را لغو کند

گروه هفت: طالبان محدودیت ها علیه زنان را لغو کند