مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 09:522022-05-14بين الملل

گزارش ادعایی بلومبرگ از تعداد بازرسی های آژانس در ایران در یک سال گذشته


به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، برخی مذاکره کنندگان در وین تاکید می کنند که این دسترسی ها نتیجه توافق هسته ای 2015 است که این خود نشان می دهد در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین چه چیزی در خطر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبلومبرگ، برخی مذاکره کنندگان در وین تاکید می کنند که این دسترسی ها نتیجه توافق هسته ای 2015 است که این خود نشان می دهد در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات وین چه چیزی در خطر است.

شبکه بلومبرگ در گزارشی مدعی شد، تعداد بازرسی های آژانس بین المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته ای ایران در طول یک سال گذشته رکورد شکسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری بلومبرگ در گزارش خود آورده است: آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که بازرسان آن در طول یک سال گذشته، بیش از یک بار در روز از 21 مکان هسته ای اعلام شده در ایران بازرسی کرده اند که این تعداد یک رکورد به شمار می آید.

بلومبرگ در ادامه گزارش ادعایی خود افزود: برنامه هسته ای ایران در یک سال گذشته با تعداد بی سابقه بازرسی های بین المللی مواجه بوده است، چراکه بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی قادر بوده اند دسترسی گسترده ای به داده ها و تاسیسات هسته ای در ایران علی رغم تلاش ایران برای ممانعت از این کار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش ادعایی بلومبرگ از تعداد بازرسی های آژانس در ایران در یک سال گذشته

گزارش ادعایی بلومبرگ از تعداد بازرسی های آژانس در ایران در یک سال گذشته