مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-14سياسي

اصلاح نظام یارانه ها اگر با تدبیر همراه شود بسیاری از مشکلات را حل می کند


باید بهینه سازی یارانه صورت گیرد تا رانت و قاچاق کالا را از بین ببرد، چرا که قیمت کالاهای اساسی در کشور ما پایین تر از سایر کشورهاست، - سید حسن حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در مورد الزامات اصلاح نظام پرداخت یارانه ای گفت: تعیین ارز ترجیحی از ابتدا خطای راهبردیِ اقتصادی بود که متاسفانه علی رغم مخالفت مجلس و کمیسیون اقتصادی انجام شد.

همان زمان هم پیش بینی می شد که ارز ترجیحی چالش های عظیمی در اقتصاد کشور به وجود بیاورد ولی متاسفانه دولت وقت به تذکرات مجلس توجهی نکرد و مسیری را که خودش میخواست در پیش گرفت.

وی افزود: حذف هرگونه یارانه ای که به صورت غیر مستقیم به حلقه های اول و دوم در حوزه های اقتصادی تزریق می شود به نفع مردم است، به عنوان مثال میلیون ها ایرانی فاقد خودرو از پرداخت یارانه بنزین بهره ای نبردند و.

.

تغییر در نظام پرداخت یارانه ای امری چالش برانگیز است ولی گریزی از آن نیست، اگر این اقدام با تدبیر انجام شود خیلی از مشکلات حل می گردد.

  نماینده سابق مجلس با اشاره به صحبت های اخیر وزیر کشاورزی گفت: وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد برای اینکه خانواده ها بتوانند کالای مورد نظرشان را تهیه کنند کالابرگ الکترونیکی تولید می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح نظام یارانه ها اگر با تدبیر همراه شود بسیاری از مشکلات را حل می کند

اصلاح نظام یارانه ها اگر با تدبیر همراه شود بسیاری از مشکلات را حل می کند