مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-14ورزشي

نمره خوب روابط بین الملل در بازی با کانادا: کسب درآمد تیم ملی بعداز 22سال


حمید استیلی در خصوص برنامه ریزی تیم ملی برای سفر به کانادا در فیفادی پیش ِ رو و انجام بازی دوستانه با تیم ملی این کشور اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم بدون حاشیه و سروصدا، یک اردو و بازی دوستانه خوب ترتیب بدهیم و فکر می کنم دیدار با کانادا با توجه به شرایطی که آن ها در انتخابی جام جهانی 2022 قطر داشتند، یک دیدار خوب برای تیم ملی ایران خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مدیر تیم ملی افزود: بخش بین الملل فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرد با ارتباط مستقیم و به دور از حاشیه، هماهنگی های این دیدار دوستانه را انجام دهد و حالا به دنبال نهایی کردن بازی دوم نیز هستیم تا بتوانیم دو بازی دوستانه در این اردو انجام دهیم.

مدیر تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سؤال که بازی دوم با چه تیمی خواهد بود و با چه کشور هایی در این زمینه مذاکره شده است، گفت: بهتر است تا نهایی نشدن بازی و امضا نشدن قرارداد چیزی نگوییم.

در تمام مدتی که ما سکوت کرده بودیم، برای هماهنگی بازی دوستانه با کانادا تلاش می کردیم و به جرئت می گویم این تلاش شبانه روزی بود.

ما پیش از قرعه کشی مذاکرات خود را با گزینه های مختلف آغاز کردیم تا بتوانیم برای تیم ملی بهترین برنامه آماده سازی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمره خوب روابط بین الملل در بازی با کانادا: کسب درآمد تیم ملی بعداز 22سال

نمره خوب روابط بین الملل در بازی با کانادا: کسب درآمد تیم ملی بعداز 22سال