مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-14اقتصادي

رینگ آبرسانی البرز با حمایت دولت سیزدهم تکمیل می شود


درصدد هستیم با تکمیل رینگ آبرسانی استان و سهمیه و حق آبه البرز از محل سدهای طالقان و امیرکبیر افزایش یابد و برای این منظور دستور لازم را نیز در سفر رییس جمهور به البرز دریافت کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به شهرستان های غربی استان با هدف تامین کمبود آب شرب اشتهارد و شهرجدید هشتگرد که روز شنبه در شهرستان اشتهارد برگزار شد، گفت: نیازهای مردم در استان احصا شده و برای رفع آنها برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: انتظار می رود با اجرای این پروژه، مشکل آب شرب مردم شهرستان اشتهارد و شهرجدید هشتگرد حل شود چراکه ظرف مدت کوتاهی به بهره برداری خواهد رسید.

عبداللهی گفت: 75 درصد آب شرب مردم البرز از منابع زیرزمینی تامین می شود و تنها 25 درصد از مخازن مستقر در استان است.

وی افزود: بر این اساس درصدد هستیم با تکمیل رینگ آبرسانی استان و سهمیه و حق آبه البرز از محل سدهای طالقان و امیرکبیر افزایش یابد و برای این منظور دستور لازم را نیز در سفر رییس جمهور به البرز دریافت کرده ایم.

استاندار البرز بیان کرد: باید با پیگیری های مجدانه مسؤولان مربوطه، این امر محقق شود تا در دولت مردمی سیزدهم بتوانیم تمامی مشکلات مردم را با تلاش شبانه روزی و نگاه انقلابی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینگ آبرسانی البرز با حمایت دولت سیزدهم تکمیل می شود

رینگ آبرسانی البرز با حمایت دولت سیزدهم تکمیل می شود