مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-14اقتصادي

احداث خط 63 کیلوولت منطقه اقتصادی گرمسار با هزینه 170 میلیارد ریال


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان گفت: خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 170 میلیارد ریال احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان پیش از ظهر امروز با مشاور و پیمانکار پروژه احداث و نصب خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، دیدار و در خصوص پیشرفت پروژه با وی گفت وگو کرد.

وی پروژه احداث و نصب خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، را یکی از مهم ترین زیرساخت های تولید و اشتغال آفرینی در استان سمنان عنوان کرد و گفت: احداث این خط، اثرات مطلوب و مفیدی برای رونق صنعت در گرمسار خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سمنان احداث خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار را از اولویت های پروژه های در دست اقدام این شرکت دانست و افزود: هدف از احداث این خط، تأمین برق مشترکان صنعتی منطقه گرمسار و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه این منطقه است که با پیش بینی هزینه ای بالغ بر 170 میلیارد ریال به انجام خواهد رسید.

در این دیدار پس از ارائه گزارشی از پیشرفت فیزیکی پروژه احداث خط 63 کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی گرمسار توسط پیمانکار، مشکلات و موانع پیش روی این پروژه بررسی و راهکارهای مناسب برای تکمیل آن در زمان مقرر ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خط 63 کیلوولت منطقه اقتصادی گرمسار با هزینه 170 میلیارد ریال

احداث خط 63 کیلوولت منطقه اقتصادی گرمسار با هزینه 170 میلیارد ریال