مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:472022-05-14اقتصادي

حدود 1/5 میلیون گلستانی بیمه سلامت هستند/ چتر بیمه سلامت روی سر 1669 بیمار خاص


معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان از تحت پوشش قرار گرفتن یک میلیون و 133 هزار و 472 نفر در بیمه سلامت این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا صحرایی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: صندوق بیمه سلامت همگانی در دهک اول الی سوم مانند روال گذشته به صورت رایگان است.

وی تصریح کرد: تاکنون جمعیت بیمه شدگان در استان گلستان یک میلیون و 133 هزار و 472 نفر است و تعداد 141 هزار و 971نفر در صندوق بیمه سلامت همگانی هستند.

 معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان ابراز کرد: صندوق بیمه سلامت همگانی در دهک اول الی سوم مانند روال گذشته به صورت رایگان است.

صحرایی با بیان اینکه بیمه سلامت گلستان از ابتدای سال جاری با 20 مرکز جدید قرارداد امضا کرده است، خاطرنشان کرد: بیمه سلامت گلستان از سال گذشته تاکنون با 187 مرکز جدید قرارداد امضا کرده است و امیدواریم تا پایان سال جاری هیچ مرکز غیر طرف قراردادی در گلستان نداشته باشیم.

وی افزود: 32 هزار گلستانی جزو مناطق کم برخوردار هستند که در قالب نظام ارجاع به این افراد بیمه به صورت رایگان انجام می شود.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت گلستان با بیان اینکه 99/9 درصد از مجموع نسخ که در گلستان تولید می شود به صورت رایگان است، اظهار کرد: تعداد یک هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 1/5 میلیون گلستانی بیمه سلامت هستند/ چتر بیمه سلامت روی سر 1669 بیمار خاص

حدود 1/5 میلیون گلستانی بیمه سلامت هستند/ چتر بیمه سلامت روی سر 1669 بیمار خاص