مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 11:522022-05-14سياسي

معرفی 200 نفر به جرم اختلاس و فساد مالی به دستگاه قضایی کرمان


افزون بر 200 نفر از افرادی که جرم اختلاس، ارتشا، تحصیل مال نامشروع، تبانی در اموال دولتی، چپاول اموال دولتی و دزد اموال عمومی داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احمد آبیار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدایت و همکاری با مدیران دستگاه های اجرایی از وظایف سازمان بازرسی است و سازمات بازرسی همچنین، تذکردهنده، دلسوز، ناظر و مشاوری امین است.

وی بیان کرد: در دولت آیت الله رییسی شعار اصلی مبارزه با فساد است و قوه قضاییه در کنار دولت است و از سیاست های دولت حمایت می کند.

آبیار از اصلاح یارانه ها به عنوان اقدامی شجاعانه از سوی دولت رییسی نام برد و ابراز داشت: یکی از کارهای بازرسی نظارت بر واردات کالاهای اساسی و نهاده های دامی بود، زیرا فساد بالایی در واردات و توزیع بود.

وی اضافه کرد: افرادی از بیرون با همکاری نیروهای اداری نهاده ها را دریافت و در بازار آزاد به فروش می رساندند و میلیاردها تومان به جیب زدند .

بازرس کل استان کرمان ادامه داد: افرادی که منافع شان قطع شده است کارشکنی و تشویش اذهان عمومی می کنند تا تصمیم خوب نظام به نتیجه نرسد.

آبیار با اشاره به نام گذاری سال جاری با عنوان تولید دانش بنیان از حمایت سازمان بازرسی استان کرمان از شرکت های دانش بنیان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 200 نفر به جرم اختلاس و فساد مالی به دستگاه قضایی کرمان

معرفی 200 نفر به جرم اختلاس و فساد مالی به دستگاه قضایی کرمان