مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-14اقتصادي

کشف 17 تُن روغن خوراکی احتکار شده در اسفراین


رییس کل دادگستری استان از کشف 17 تن روغن خوراکی احتکار شده در انبار یکی از واحدهای صنفی در یکی از شهرستان اسفراین خبر داد.

- حجت الاسلام براتی زاده، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به اجرای مرحله جدید  طرح هدفمندی یارانه ها در کشور که با هدف توزیع عادلانه ثروت در جامعه و بهبود معیشت دهک های پایین جامعه و اقشار آسیب پذیر جامعه به انجام رسید، متاسفانه  تعدادی از افراد سودجو و فرصت طلب نیز در این بحبوحه مبادرت به احتکار و خودداری از عرضه  اقلام  کالاهای اساسی مورد نیاز مردم کرده اند، بطوریکه اخیرا در جریان بازرسی از یک انبار نگهداری کالا در شهرستان اسفراین مقدار 17 تن روغن خوراکی احتکار شده، کشف و ضبط  شد.

وی با اشاره به اجرای طرح پایش روند فعالیت های اقتصادی در  بازار، اظهار کرد: متعاقب اجرای این طرح، ارشادات و توصیه های لازم به مدیران و مسؤولین دستگاه های اجرایی ، عوامل نظارتی و  ضابطین ارائه شد متذکر گردید  با تشدید روند نظارت ها و بهبود سازوکارهای عرضه و توزیع کالاهای اساسی، وضعیت بازار ساماندهی  و  روند دسترسی مردم به اقلام مورد نیاز تسهیل شود.

مقام عالی قضایی استان افزود: قبل از کشف این مقدار روغن احتکار شده،  تعاملات و هماهنگی های لازم بین دستگاه های اجرایی و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 17 تُن روغن خوراکی احتکار شده در اسفراین

کشف 17 تُن روغن خوراکی احتکار شده در اسفراین