مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:422022-05-14پزشكي

گزارش یک مورد ابتلای کودک 6 ساله لرستانی به سرخک


رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: متاسفانه یک مورد ابتلای کودک 6 ساله به سرخک در استان گزارش شده که به هم استانی های عزیز توصیه می شود نسبت به واکسینه کردن کودکان خود اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور و استان کمتر شده و در روز گذشته هیچ فوتی نداشته ایم، ولی این به معنی ریشه کنی این بیماری و ساده انگاری و عادی انگاری در میان مردم نیست و همچنان توصیه می شود که افراد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت و از وسایل حفاظت فردی از جمله ماسک استفاده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه یک مورد کودک شش ساله مبتلا به سرخک در استان گزارش شده که به هم استانی های عزیز توصیه می شود نسبت به واکسینه کردن کودکان خود اقدام کنند و به اطلاع هم استانی های عزیز می رسانم که تمام مراکز بهداشتی دانشگاه در سطح استان، آماده تزریق واکسن برای کودکانی که واکسن دریافت نکرده اند هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در مورد تهیه داروی بیماران خاص گفت: این بیماران جهت تهیه دارو به داروخانه های دولتی در بیمارستان های شهید رحیمی و شهدای عشایر خرم آباد و در بروجرد به داروخانه امام (ره) مراجعه کنند و اگر مشکلی در تهیه دارو داشتند می توانند به معاونت غذا و دارو مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش یک مورد ابتلای کودک 6 ساله لرستانی به سرخک

گزارش یک مورد ابتلای کودک 6 ساله لرستانی به سرخک