مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-14سياسي

مرکز اصلاح نژاد دام در استان ایلام راه اندازی می شود


به زودی مرکز اصلاح نژاد دام در استان ایلام راه اندازی می شود.

- ، حمیدرضا طیبی صبح شنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه های پزشکی، فنی مهندسی، کشاورزی، علوم انسانی و اجتماعی فعالیت های خوبی را انجام داده و ثابت کردیم که حتی در حد مرز علم دنیا توان حرکت در زمینه ی سلول های بنیادی، سلول درمانی و بخصوص درمان ناباروری را داریم و در امر درمان ناباروری و درمان سرطان سینه پذیرای مراجعه کنندگان از خارج کشور هستیم.

رییس جهاد دانشگاهی تصریح کرد: در درمان زخم نیز به نقطه ی خوبی رسیدیم و انتظار داریم در استان ها نیز این برنامه ها پیاده سازی شود در ایلام نیز امیدواریم با دانشگاه علوم پزشکی به توافق برسیم در بحث مرکز ناباروری که منجر با موازی کاری نشود.

طیبی بیان کرد: ما آمادگی داریم که در استان ایلام مرکز ناباروری احداث کنیم، هر چه زیرساخت آماده تری در اختیار جهاد قرار بگیرد ما سریع تر می توانیم تجهیز کنیم و حتی در تربیت پزشک متخصص می توان از پزشک های عمومی استان به پژوهشگاه ابن سینا اعزام و فلوشیپ تربیت کنیم.

وی گفت: در بحث اصلاح نژاد دام سنگین و سبک که دانش این امر را در اختیار داریم و بزودی این علم هم به استان ایلام با راه اندازی مرکز اصلاح نژاد منتقل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز اصلاح نژاد دام در استان ایلام راه اندازی می شود

مرکز اصلاح نژاد دام در استان ایلام راه اندازی می شود