مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:022022-05-14اقتصادي

تولید 14 درصد تخم مرغ کشور در شهرستان آبیک


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک گفت: 12 درصد صنایع کوچک و متوسط کشور در استان قزوین مستقر است که بیشتر آنها در شهرستان آبیک مستقر و فعال هستند و 14 درصد تخم مرغ کشور نیز در این شهرستان تولید می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی رحیمی نیارکی در سی و سومین جشنواره امتنان کار و تلاش استان قزوین و مراسم تجلیل از برگزیدگان ملی و استانی که پیش از ظهر امروز در آبیک برگزار شد، با اشاره به وجود بیش از 1700 واحد دارای کد کارگاهی تامین اجتماعی در این شهرستان و بیش از 600 واحد در شهرک های صنعتی کاسپین یک و دو اظهار کرد: آبیک با جمعیت 100 هزار نفری، شهرستانی کارگری است و بیش از 24 هزار بیمه شده تامین اجتماعی دارد.

وی افزود: 12 درصد صنایع کوچک و متوسط کشور در استان قزوین مستقر است که بیشتر آنها در شهرستان آبیک مستقر و فعال است و 14 درصد تخم مرغ کشور در این شهرستان تولید می شود.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان آبیک ادامه داد: 502 واحد دام و طیور و قارچ و کمپوست در شهرستان آبیک، یک شهرک صنعتی محسوب می شود.

رحیمی نیارکی اضافه کرد: کارگر نمونه و ملی کشور از نیروگاه شهید رجایی شهرستان آبیک و خانه بهداشت کارگری نمونه هم از یک شرکت مواد غذایی در شهرستان انتخاب شده که کارفرمای سلامت محور نمونه هم از شهرک صنعتی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 14 درصد تخم مرغ کشور در شهرستان آبیک

تولید 14 درصد تخم مرغ کشور در شهرستان آبیک