مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-05-14سياسي

نمایندگان گیلان به حل معضل فاضلاب تأکید کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ظهر امروز جلسه اعضا مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با مدیران کل دستگاه های اجرایی در محل دبیرخانه مجمع برگزار شد.

میزان هزینه کرد پروژه های عمرانی در هر شهرستان گیلان مشخص شود رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته به گیلان بسیار خوب و قابل توجه است، اظهار کرد: در سفر رییس جمهور  به گیلان اعتبارات خوبی به بخش های مختلف استان اختصاص یافته است که از این نظر بیشترین اعتبارات از محل سفر ریاست جمهوری به نسبت سایر استان ها است.

 مهرداد گودرزوند چگینی با انتقاد از نبود گاز و آب در مناطق دور افتاده گیلان گفت: زیبنده استانی مثل گیلان با این همه منابع طبیعی و گردشگری نیست که به دلیل هزینه بالا از خدمات دهی به مردم مناطق دوردست با کندی بسیار زیاد انجام شود.

وی با تأکید  بر لزوم بررسی اولویت های استانی و شهرستانی در راستای اختصاص اعتبارات مشخص به هر شهرستان بیان کرد: برجسته سازی میزان تخصیص اعتبارات سفر رییس جمهور به استان گیلان بسیار مهم و تأثیرگذار است لذا باید میزان مصرف و چگونگی هزینه کرد این اعتبارات در هر شهرستان مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان گیلان به حل معضل فاضلاب تأکید کردند

نمایندگان گیلان به حل معضل فاضلاب تأکید کردند