مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:172022-05-14سياسي

روحانیت همواره به دنبال جهاد تبیین بوده است


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحانیت در طول انقلاب و در ایام جنگ و بعد از آن دنبال جهاد تبیین هستند.

- ، حجت الاسلام حسین طیبی فر ظهر شنبه در یادواره شهدای طلبه و روحانی استان زنجان گفت: زلزله سیاسی انقلاب اسلامی ایران تاریخ را تغییر داد و جغرافیای جهان اسلام را به تحرک واداشت.

وی با بیان اینکه این رخداد تحرکی در این فضا ایجاد کرد و می رود تا بساط مستکبران را جمع کند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، الگوی مقاومت را در کشورهای اسلامی تعریف کرد که در شرایط فعلی در فلسطین و یمن شاهد آن هستیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: نقش محوری روحانیون برای شناساندن امام راحل (ره) بر کسی پنهان نیست و از همان ابتدا انقلاب روحانیون اندیشه و تفکر امام (ره) را در سراسر کشور منتشر کردند و باعث شدند این نام از مرزهای کشور نیز عبور کرده و به آزادی خواهان جهان برسد.

طیبی فر تاکید کرد: جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس پرچمدار حرکت دفاعی بودند و زمانی که امام راحل (ره) دستور حضور روحانیون را صادر کرد این عزیزان به سمت جبهه ها رهسپار شدند و جبهه های جنگ مزین به بعدها معنوی، حسینی و علوی و شکست ناپذیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانیت همواره به دنبال جهاد تبیین بوده است

روحانیت همواره به دنبال جهاد تبیین بوده است