مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:222022-05-14سياسي

برنامه های اربعین مردم محور باشد


استاندار فارس با تاکید بر اهمیت مردمی بودن برنامه های اربعین حسینی، گفت: باید تدابیر لازم برای اسکان موقت زائران اربعین در استان فارس اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدهادی ایمانیه امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی فارس با اشاره به مهمان نوازی فارسی ها گفت: این ویژگی باید در سفرهای اربعین نیز مانند گذشته نمود داشته باشد تا شاهد رضایت عموم مردم از این سفرها باشیم.

  استاندار فارس ادامه داد: مسیر استان های شرقی برای سفر اربعین از استان فارس است و یک شب یا دو شب اقامت زائران در استان فارس طبق روال سال های گذشته صورت می گیرد، بنابراین باید تدابیر کافی برای اسکان زائران اتخاذ شود.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اهمیت تأمین و توسعه زیرساخت ها در بخش کتابخانه گفت: باید برنامه مشخصی برای رسیدن به استانداردها در این زمینه تهیه و تدوین شود.

ایمانیه ادامه داد: باید برنامه جامع و مشخص چهار ساله مبنی بر اینکه چگونه در بخش سخت افزاری و مشکلات مکانی حوزه فرهنگ به حد استاندارد برسیم تدوین و آماده شود و از پیشنهادات در این زمینه بهره ببریم.

وی به لزوم تدوین و رصد برنامه چهار ساله در حوزه سینماها نیز اشاره کرد و گفت: بایستی این موضوع مورد توجه واقع شود  تا کارهایی که نسبت به انجام آنها تعهد شده به سرانجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اربعین مردم محور باشد

برنامه های اربعین مردم محور باشد