مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-05-14سياسي

شبکه انسانی خود در استان ها را برای طرح ملی دولت فعال می کنیم


شورای ائتلاف در بیانیه ای اعلام کرد: شبکه منسجم نیروی انسانی خود در استان ها را برای موفقیت این طرح ملی فعال کرده و آماده کمک های لازم برای اجرای بهتر این طرح ملی هستیم.

- خبرگزاری مهر ، کارگروه اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه ای به بیان نقطه نظرات خود درخصوص اقدامات اقتصادی اخیر دولت حجت الاسلام رییسی پرداخت.

در ابتدای این بیانیه شرایط کشور پیش از اجرای این طرح بررسی و بر ضرورت اقدامات اساسی در حوزه ی اقتصادی خصوصاً توزیع عادلانه یارانه ها تأکید شده است.

کارگروه اقتصادی شورای ائتلاف همچنین الزاماتی را که رعایت آنها منجر به اجرای موفق طرح دولت می شود برشمرده و توضیحاتی را درباره وظایف هر یک از قوا و نهادهای رسمی کشور در اجرای بهتر طرح ارائه کرده است.

این کارگروه در پایان نیز اعلام آمادگی نموده است که ظرفیت شبکه منسجم نیروی انسانی شوراهای ائتلاف سراسر کشور را برای اجرای بهتر و موفق تر این طرح ملی فعال نماید.

متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است: با انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور مردمی، فرصتی ارزشمند و امیدی وافر را در میان مردم بازآفرینی کرد تا نویدبخش آغاز بازسازی و نوسازی در اداره کشور به امید فردایی روشن تر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه انسانی خود در استان ها را برای طرح ملی دولت فعال می کنیم

شبکه انسانی خود در استان ها را برای طرح ملی دولت فعال می کنیم