مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:322022-05-14سياسي

«مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» پیش نیاز تحکیم ساختار اقتصادی است


کارگروه اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تاکید کرد: اقدام دولت سیزدهم برای «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» از جمله تصمیمات بزرگ و شجاعانه ای است که پیش نیاز هرگونه اصلاح و افزایش تاب آوری و تحکیم ساختار اقتصادی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، کارگروه اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با صدور بیانیه ای به بیان نقطه نظرات خود درخصوص اقدامات اقتصادی اخیر دولت آیت الله رییسی پرداخت.

در ابتدای این بیانیه شرایط کشور پیش از اجرای این طرح بررسی و بر ضرورت اقدامات اساسی در حوزه اقتصادی خصوصاً توزیع عادلانه یارانه ها تأکید شده است.

کارگروه اقتصادی شورای ائتلاف همچنین الزاماتی را که رعایت آنها منجر به اجرای موفق طرح دولت می شود برشمرده و توضیحاتی را درباره وظایف هر یک از قوا و نهادهای رسمی کشور در اجرای بهتر طرح ارائه نموده است.

این کارگروه در پایان نیز اعلام آمادگی نموده است که ظرفیت شبکه منسجم نیروی انسانی شوراهای ائتلاف سراسر کشور را برای اجرای بهتر و موفق تر این طرح ملی فعال نماید.

متن کامل این بیانیه در ادامه آمده است: با  انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور مردمی، فرصتی ارزشمند و امیدی وافر را در میان مردم بازآفرینی کرد تا نویدبخش آغاز بازسازی و نوسازی در اداره کشور به امید فردایی روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» پیش نیاز تحکیم ساختار اقتصادی است

«مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» پیش نیاز تحکیم ساختار اقتصادی است