مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-14سياسي

دشمنان به دنبال ایجاد نگرانی در افکار عمومی هستند


فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه ها به مثابه جراحی اقتصادی، گفت: دشمنان درصدد ایجاد نگرانی در افکار عمومی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حمید دامغانی ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت هفته سلامت به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه استان سمنان با بیان اینکه موضوع مردمی سازی یارانه ها و جراحی اقتصادی از اقدامات شجاعانه و مهم دولت در تحقق عدالت و گامی مؤثر در برخورد با مفاسد اقتصادی است، تاکید کرد: دشمنان درصدد ایجاد نگرانی در افکار عمومی هستند.

وی افزود: دشمنان تلاش می کنند تا با ناامن سازی و ایجاد نگرانی در افکار عمومی در مسیر اجرای این طرح مهم اقتصادی مانع ایجاد کنند که با هشیاری و بصیرت مردم همچون گذشته ناکام خواهند ماند.

عرصه جهاد تبیین برای سربازان ولایت یک واجب عینی است فرمانده سپاه استان سمنان ادامه داد: اصلاح فرهنگ اقتصادی در جامعه از جمله موارد مهم و ضروریات اقتصادی است و با فرهنگ سازی در این حوزه ناهنجاری هایی همچون احتکار خانگی کالاهای اساسی و اسراف، در سبک زندگی جامعه امروز کم رنگ خواهد شد.

دامغانی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه عرصه جهاد تبیین برای سربازان ولایت یک واجب عینی است و ما در این خصوص با درک صحیح و اشراف نسبت به واقعیات در عرصه فضای مجازی و حقیقی تکلیف داریم، اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال ایجاد نگرانی در افکار عمومی هستند

دشمنان به دنبال ایجاد نگرانی در افکار عمومی هستند