مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:022022-05-14اقتصادي

بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل تا 4 ماه آینده


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در نیمه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد اهلی بعدازظهر امروز در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل اظهار کرد: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در نیمه اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: در شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل معضلات زیست محیطی را شاهد بودیم که با تکمیل و اجرای مدول دوم حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل بیان کرد: این پروژه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین پروژه هایی است که اجرا می شود و در حال حاضر، اجرای ابنیه آن به طور کامل به پایان رسیده و نصب تجهیزات الکترومکانیکال آن با پیشرفت بالای 80 درصدی در حال اجرا است.

اهلی ادامه داد: ظرفیت مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل 2 هزار و 500 مترمکعب در روز بوده و با بهره برداری از مدول دوم، ظرفیت پالایش پساب خروجی واحدهای تولیدی به دو برابر افزایش خواهد یافت.

وی گفت: احداث تصفیه خانه در شهرک های صنعتی از برنامه های این شرکت برای کاهش معضلات زیست محیطی واحدهای تولیدی است که منوط به داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل تا 4 ماه آینده

بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی اردبیل تا 4 ماه آینده