مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-05-14فرهنگي

آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل 14 سال در بلاتکلیفی به سر می برد


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: به رغم افتتاح کتابخانه مرکزی اردبیل در سال 87، آمفی تئاتر این مجموعه در بلاتکلیفی به سر می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پروانه رضاقلیزاده بعد از ظهر شنبه در نشستی با مسئولان اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل اظهار کرد: با اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار پروژه آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل تکمیل می شود.

وی تصریح کرد: این پروژه فرهنگی در بهترین نقطه شهر دارای قابلیت های متعدد در حوزه های فرهنگی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل گفت: کتابخانه مرکزی اردبیل در سال 87 افتتاح و در اختیار علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفت و به دلیل عدم تأمین اعتبار در زمان مقرر، بخش آمفی تئاتر این مجتمع فرهنگی که یکی از مهمترین بخش های کتابخانه و از مطالبات اساسی اهالی فرهنگ دوست استان بود، نیمه کاره ماند.

رضاقلیزاده افزود: به دلیل مشکلات مالی و عدم تأمین اعتبار مناسب این پروژه قریب به 14 سال راکد مانده و با تلاش های صورت گرفته 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل، برای تکمیل آن اختصاص یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با تکمیل این پروژه ظرفیت فرهنگی مناسبی برای اجرای برنامه های فرهنگی و کتابخوانی ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل 14 سال در بلاتکلیفی به سر می برد

آمفی تئاتر کتابخانه مرکزی اردبیل 14 سال در بلاتکلیفی به سر می برد