مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-05-14سياسي

پیوند مردم با اهل قلم توسط نهاد کتابخانه های بوشهر تقویت می شود


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر گفت: رسالت ما به عنوان نهاد کتابخانه های عمومی ایجاد پیوند مردم جامعه با نویسندگان، ناشران و بزرگان اهل قلم است.

- ، حیدر راهب ظهر شنبه در برنامه نقد و بررسی کتاب کوچک تر از ام یک با تشکر از دست اندر کاران برگزاری این مراسم بیان داشت: این جلسه با سایر جلسات سمبلیک متمایز است چرا که با حضور اعضا و مخاطبین اصلی کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: رسالت ما به عنوان نهاد کتابخانه های عمومی ایجاد پیوند مردم جامعه با نویسندگان، ناشران و بزرگان اهل قلم است.

وی درباره کتاب کوچک تر از ام یک گفت: این کتاب با قلمی شیوا و روان به رشته تحریر درآمده و بسیار شورآفرین است و در آن سرگذشت یک نوجوان یازده ساله را با آن همه رنج و سختی در شرجی و گرمای بندر فاو و سوز و سرمای کردستان را به تصویر کشیده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر در ادامه خاطر نشان کرد: عباس حیدری، به عنوان شخصیت اصلی کتاب، نوجوان 11 ساله ای است که توانسته است با وجود سن کم و سختی هایی که متوجه یک کودک کم سن و سال است بر اندیشه و آرمان خود بماند.

وی با تشکر از منوچهر بایندری به عنوان نویسنده کتاب گفت: بدون شک قلم هنرمندانه و شیوای نویسنده موجب گیرایی و ماندگاری این اثر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند مردم با اهل قلم توسط نهاد کتابخانه های بوشهر تقویت می شود

پیوند مردم با اهل قلم توسط نهاد کتابخانه های بوشهر تقویت می شود