مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:222022-05-14سياسي

سازمان امور دانشجویان: رفع کمبود خوابگاه های متاهلی تا پنج سال آینده


برنامه های متنوعی برای فرزندان شاهد و ایثارگر تدارک دیده شده است تا بتوانیم وظیفه حقوقی و اخلاقی خود را در قبال آنها انجام دهیم.

- برنامه های متنوعی برای فرزندان شاهد و ایثارگر تدارک دیده شده است تا بتوانیم وظیفه حقوقی و اخلاقی خود را در قبال آنها انجام دهیم.

رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر الزام دانشگاه های کشور به توسعه خوابگاه های دانشجویی متاهلی کشور، گفت: امیدوارم با تلاش دانشگاه ها کمبود خلاء خوابگاه های متاهلی در یک بازه زمانی 5 ساله برطرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هاشم داداش پور در مراسم اختتامیه شصت ونهمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور اظهار کرد: سازمان امور دانشجویان در مسیر زیست سالم دانشجویی، تحول گرایی، دانشجو محوری و عدالت خواهی برنامه های خود را تدوین کرده و در تلاش است با برنامه های اولویت دار، در تحقق چشم انداز طراحی شده فوق گام های محکمی بردارد.

وی افزود: با توجه به تکلیف قانون جوانی جمعیت دانشگاه های کشور به توسعه خوابگاه های متاهلی مکلف شده اند که امیدوارم با تلاش دانشگاه ها کمبود خلاء خوابگاه های متاهلی در یک بازه زمانی 5 ساله برطرف شود.

دکتر داداش پور رفع موانع و چالش های در مسیر دانشجویان بین الملل را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: اگر بخواهیم موضوع مرجعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان امور دانشجویان: رفع کمبود خوابگاه های متاهلی تا پنج سال آینده

سازمان امور دانشجویان: رفع کمبود خوابگاه های متاهلی تا پنج سال آینده