مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-05-14سياسي

گزارش تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر به مردم داده می شود


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم های تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر کار خود را شروع کرده اند و در صورت بروز تخلف، گزارش آن به مردم ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، فتح الله توسلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه مستقل و آزاد آنچه هست را می بیند و آنچه هست را به جامعه بیان می کند اظهار کرد: اگر مسوولی دلسوز باشد باید دست خبرنگاری که مشکلات را منعکس می کند را ببوسد.

وی با بیان اینکه ما وظیفه داریم مسائل مردم را بیان کنیم در حالی برخی آن را کتمان می کنند گفت: ما به عنوان رسانه باید مشکلات را منعکس کنیم و اگر مسوولی کارش را به درستی انجام نداد و سکوت کردیم به مردم ظلم کرده ایم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با تاکید بر اینکه اعتقادم این است رسانه در هر جای دنیا می تواند در توسعه ملی، امنیت ملی، وفاق ملی، هویت ملی، اقتصاد ملی و اعتماد ملی نقش داشته باشد گفت: طبیعتا انتظار ما هم این نیست که رسانه ها بله قربان گوی مسوولان باشند بلکه باید با ملاحظات امنیتی و ملی حقایق را بیان کنند.

تعریف انشعابی برای بهار و کبودراهنگ در انتقال آب از تالوار توسلی در خصوص وضعیت آب بهار و کبودراهنگ با بیان اینکه دشت بهار 30 سال است که آب همدان را تامین می کند عنوان کرد: دشت کبودراهنگ هم 30 سال اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر به مردم داده می شود

گزارش تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر به مردم داده می شود