مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-05-14اقتصادي

زیرساخت های راه اندازی تاکسی دریایی در مازندران نسبی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: زیرساخت های نسبی برای راه اندازی تاکسی دریایی در بنادر استان فراهم است اما باید این زیرساخت ها تقویت شود.

- ، رضا علیخانی عصر شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنعت گردشگری دریایی استان مازندران با اشاره به اینکه سرمایه گذارانی برای ورود به بنادر استان را دارند، گفت: آنان حاضر هستند کشتی هایی متناسب با بنادر و سواحل را ایجاد کنند.

وی بر لزوم توسعه صنعت اتوبوس دریایی و گردشگری در استان تاکید کرد و گفت: آمادگی لازم برای حمایت از سرمایه گذاران را در این بخش داریم.

وی باتاکید براینکه نتوانستیم از ظرفیت سواحل و بنادر درست استفاده کنیم، گفت: چهار نقطه بالفعل و بالقوه برای پهلوگیری کشتی و اتوبوس دریایی را داریم زیرا دریای خزر پل ارتباطی شمال و جنوب است.

علیخانی با عنوان اینکه بندر نوشهر دارای خاصیت تجاری و اقتصادی و گردشگری را داراست، افزود: زیرساخت های نسبی برای راه اندازی تاکسی دریایی در استان داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، توسعه اقتصادی و تجاری بنادر استان، توسعه گردشگری و دست یابی به راهبرد برای تحقق اهداف کلان دولت و رسیدن به رشد هشت درصدی را از مهمترین اهداف بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های راه اندازی تاکسی دریایی در مازندران نسبی است

زیرساخت های راه اندازی تاکسی دریایی در مازندران نسبی است