مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:272022-05-14فرهنگي

سعید روستایی یکی از 5 استعداد جدید جشنواره کن


شبکه خبری «فرانس 24 » در مطلبی به بهانه دوره هفتاد و پنجم جشنواره کن اقدام به معرفی 5 استعداد جدید در این رویداد سینمایی کرده و سعید روستایی فیلمساز جوان ایرانی نیز یکی از این چهره هاست - شبکه خبری فرانس 24 در مطلبی به بهانه دوره هفتاد و پنجم جشنواره کن اقدام به معرفی 5 استعداد جدید در این رویداد سینمایی کرده و سعید روستایی فیلمساز جوان ایرانی نیز یکی از این چهره هاست فرانس 24 در فاصله چند روز مانده به آغاز دوره جدید جشنواره کن، 5 استعداد جدید امسال این رویداد سینمایی را معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره کن 2022 امسال میزبان سینماگران کهنه کار و باتجربه ای از برادران داردن و دیوید کروننبرگ تا میشل آزاناویسوس و جورج میلر خواهد بود اما همچون هر سال یکی از اهداف کن کشف استعدادها و معرفی چهره های جدید در سطح بین المللی است.

شبکه خبری فرانس 24 در مطلبی به بهانه دوره هفتاد و پنجم جشنواره کن اقدام به معرفی 5 استعداد جدید در این رویداد سینمایی کرده و سعید روستایی فیلمساز جوان ایرانی نیز یکی از این چهره هاست که امسال با فیلم برادران لیلا فرصت حضور در بخش مسابقه اصلی و رقابت برای کسب نخل طلا را به دست آورده است.

در توصیف روستایی که نخستین حضورش را در جشنواره کن تجربه می کند آمده است: با وجود تمام چالش های و محدویت های فیلم سازان ایرانی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعید روستایی یکی از 5 استعداد جدید جشنواره کن

سعید روستایی یکی از 5 استعداد جدید جشنواره کن