مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 16:572022-05-14سياسي

پیشرفت 50 درصدی پروژه های عمرانی شهر قزوین


معاون عمرانی شهردار قزوین با اشاره به پیشرفت بیش از 50 درصد پروژه های عمرانی شهرداری قزوین گفت: دغدغه شهرداری و شورای شهر تکمیل پروژه های عمرانی تا پایان سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد علمی ظهر شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به پروژه کمربند شمال شرق شهر قزوین که به جنوب غرب وصل خواهد شد و رینگ دور شهر قزوین را کامل می کند توضیح داد: نام این کمربندی آیت الله باریک بین خواهد بود و فاز اول این پروژه پیشرفتی 97 درصدی دارد و فاز دوم نیز تا امروز 57 درصد پیشرفت داشته است.

معاون عمرانی شهردار قزوین ابراز کرد: بعضی استان ها وارد ساخت رینگ دوم و سوم کمربندی شهر شده اند و با توجه به این آمار و نیز با توجه به این مسئله که شهر قزوین جز 6 شهر کشور است که طرح جامع ترافیک دارد به منظور کمک به کاهش ترافیک شهر قزوین کمربندی قزوین در دو لاین شمال به جنوب و جنوب به شمال در دست احداث قرار دارد.

وی ادامه داد: این پروژه دارای حاشیه فضای سبز است و در انتهای محور شمال به جنوب 5 متر بین سواره راه و پیاده راه فضای سبز تعبیه شده است و در هر 850 متر از طول مسیر سرویس بهداشتی اتاق مادر و کودک و کیوسک دوچرخه در نظر گرفته ایم.

این مسئول با بیان این نکته که در کنار رینگ شهر رودخانه ارنجک قرار دارد مطرح کرد: محیط رودخانه در این پروژه ساماندهی شده است و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 50 درصدی پروژه های عمرانی شهر قزوین

پیشرفت 50 درصدی پروژه های عمرانی شهر قزوین