مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:022022-05-14اقتصادي

صدور دامدارکارت با سقف اعتبار 200 میلیون تومانی


براساس دستور وزیر جهاد کشاورزی از  پنجشنبه عصر فعالیت شعب این بانک برای پذیرش مشتری و تکمیل مدارک جهت صدور دامدار کارت شروع شد و در روز جمعه مورد استقبال تولیدکنندگان قرار گرفت.

- مدیرعامل بانک کشاورزی از صدور دامدارکارت با سقف اعتبار 200 میلیون تومانی همسو با برنامه های دولت در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای حمایت از صنعت دام و طیور کشور خبر داد.

مهدی رضایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به فعالیت بانک کشاورزی در روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه ( 22 و 23 اردیبهشت ماه) به منظور تهیه و صدور دامدارکارت افزود: براساس دستور وزیر جهاد کشاورزی از پنجشنبه عصر فعالیت شعب این بانک برای پذیرش مشتری و تکمیل مدارک جهت صدور دامدار کارت شروع شد و در روز جمعه مورد استقبال تولیدکنندگان قرار گرفت.

مدیرعامل بانک کشاورزی تصریح کرد: این بانک همسو با سیاست های دولت و وزارت جهاد کشاورزی در جهت طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها با صدور دامدارکارت برای تامین سرمایه درگردش واحدهای مرغداری و دامداری اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه اعتبار درنظرگرفته شده ازسوی بانک مرکزی دراین طرح،بالغ بر 263 هزار میلیارد ریال است اظهارداشت: دامدار کارت با سقف اعتبار 2 میلیارد ریال (200 میلیون تومان) و با نرخ 11 درصد براساس فهرست اعلامی جهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دامدارکارت با سقف اعتبار 200 میلیون تومانی

صدور دامدارکارت با سقف اعتبار 200 میلیون تومانی