مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:322022-05-14اقتصادي

2100 تن برنج در سطح استان همدان توزیع می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: مجوز توزیع 2 هزار و 100 تن برنج در استان همدان صادر شده که یک هزار تن از نوع برنج هندی است.

- ، غلامحسین تقوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به اندازه کافی گوشت گرم و مرغ در استان موجود است، افزود: مرغداران نیز نگران جوجه ریزی نباشند؛ چراکه مرغ مازاد در استان توسط پشتیبانی امور دام به قیمت مصوب خریداری می شود.

وی با بیان اینکه تعداد چهار کشتارگاه مرغ در سطح استان فعال است و هیچ نگرانی در زمینه تأمین گوشت مرغ وجود ندارد، اظهار کرد: آمادگی انتقال مازاد تولید گوشت استان به استان های همجوار را نیز داریم.

تقوی در خصوص وضعیت نهاده های دامی نیز گفت: نهاده های دامی آماده عرضه است و همزمان با فصل بهار یک میلیون و 900 هزار قطعه جوجه ریزی در سطح مرغداری های استان صورت گرفته که گوشت مورد نیاز استان را طی چند ماه آینده تأمین می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به اینکه در تأمین روغن نیز نگرانی وجود ندارد، تصریح کرد: در تأمین گوشت قرمز مشکلی وجود ندارد و اکنون 593 لاشه گوسفندی و 40 لاشه گوشت دام سنگین آماده تزریق به بازار استان همدان است.

وی ادامه داد: لبنیات کافی در سطح استان موجود است و برنامه افزایش تولید داریم و محصولات تولیدی در انتظار قیمت جدید برای عرضه در بازار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2100 تن برنج در سطح استان همدان توزیع می شود

2100 تن برنج در سطح استان همدان توزیع می شود