مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 17:422022-05-14اقتصادي

استمهال وام زلزله زدگان دنا در حال نهایی شدن


در نشست مسئولان استانی موضوع استمهال وام زلزله زدگان دنا پیگیری و قرار شد این کار انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، جلسه ای با حضور رؤسای بانک ها به ریاست نیک روز مدیر کل بحران استانداری در محل استانداری برای موضوع استمهال وام زلزله زدگان سی سخت برگزار شد.

ایلخانی پور بخشدار مرکزی دنا در این نشست ضمن ابراز نگرانی از طولانی شدن قضیه استمهال وام ها گفت:  مردم زلزله زده خیلی  نگران و ناراضی هستند و چندین بار درخواست تجمع کردند و درفضای رسانه ای و مجازی روزانه گلایه های فراوان دارند.

وی گفت: آنچنان از سوی مسئولین و بانکها قول داده شده و انجام نگرفته که می گویند مسئولین و بانکها بدقول شده  و در این بین ما متهم به دروغگویی شده ایم.

بخشدار مرکزی دنا اظهار داشت: جا دارد از بانک مسکن که بحث استمهال را انجام داده و بانک کشاورزی که نزدیک به اتمام است قدردانی کنیم و جای  سوال است که موضوع امهال وام زلزله زدگان  شدنی است چرا بانکها همکاری نمی کنند اگر هم شدنی نیست چرا دو بانک مذکور انجام داده اند چرا که این روزها  مسأله استمهال وام ها در دنا به یک مسأله امنیتی تبدیل شده است به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در این نشست مصوب شدبانکها هیچگونه مشکلی جهت استمهال ندارند و مشکل بانکها مشکل زیر ساختی بوده است همچنین استمهال از تاریخ 1399/11/29 انجام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمهال وام زلزله زدگان دنا در حال نهایی شدن

استمهال وام زلزله زدگان دنا در حال نهایی شدن