مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 19:022022-05-14اقتصادي

قیمت نان سنتی به هیچ افزایش نمی یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد عصر امروز در کارگروه اقدام مشترک و تنظیم بازار استان اظهار کرد: طبق آخرین گزارش ها دیروز کشتار مرغ در استان به میزان 110 تن و امروز نیز 130 تن صورت گرفته و به بازار استان تزریق شده است.

وی گفت: با تزریقی که در راستای کالاهای اساسی به بازار انجام شده، قیمت آن ها متعادل و زمینه ثبات در بازار را نیز فراهم می کند.

استاندار همدان افزود: استان همدان وضعیت مطلوبی در زمینه تامین کالاهای اساسی مورد نیاز و مواد غذایی مصرفی مردم دارد.

وی گفت: دو سامانه حمایت و معیشت و هدفمندی یارانه ها که به زودی فعال می شود؛ در دسترس هستند و مردم می توانند از این طریق دهک های خود را تست و یا مشکلات خود در زمینه یارانه ها را پیگیری کنند.

  قاسمی فرزاد افزود: برای پاسخگویی به مشکلات و مسائل مردم در زمینه یارانه، تلفن گویای 09200006369 در دسترس است و مردم به صورت لحظه ای با برقراری تماس با کارشناسان در زمینه یارانه ها مشکلات خود را طرح و پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه به هیچ وجه قیمت نان سنتی افزایش پیدا نخواهد کرد افزود: اقدام دولت در این زمینه صرفاً در جهت ساماندهی و توزیع آرد است.

  استاندار همدان گفت: با همکاری و همراهی که مردم استان در اجرای هرچه بهتر طرحِ مردمی سازی اقتصادی و توزیع عادلانه یارانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت نان سنتی به هیچ افزایش نمی یابد

قیمت نان سنتی به هیچ افزایش نمی یابد