مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 19:072022-05-14بين الملل

حامی مشارکت طرفهای بین المللی در روند تحقیقات ترور ابوعاقله هستیم


تشکیلات خودگردان فلسطین روز شنبه از مشارکت بین المللی در تحقیقات مربوط به ترور شیرین ابوعاقله خبرنگار شبکه خبری الجزیره استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین الشیخ وزیر امور مدنی تشکیلات خودگردان فلسطین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: از مشارکت همه طرف های بین المللی در تحقیقات مربوط به ترور شیرین ابوعاقله حمایت می کنیم و این در امتداد تصمیم دادستانی کل فلسطین است که روز گذشته گزارش اولیه خود را در این زمینه منتشر کرد.

وی افزود: اتفاقات مربوط به تشییع جنازه این خبرنگار و رفتار نظامیان اسراییلی با تشییع کنندگان بر موضع ما مبنی بر مخالفت با مشارکت اسراییل در این تحقیقات صحه می گذارد.

روز گذشته دادستانی کل فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد: نتایج اولیه تحقیقات نشان می دهد که ارتش رژیم صهیونیستی تنها منبع شلیک در لحظه اصابت گلوله به شیرین ابوعاقله پیش از شهادت وی در روز چهارشنبه گذشته بوده است.

وزارت بهداشت فلسطین روز چهارشنبه گذشته شهادت خبرنگار الجزیره را بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین را اعلام کرد.

تشکیلات خودگردان فلسطین و شبکه الجزیره، تل آویو را به قتل عمد ابوعاقله با شلیک مستقیم گلوله متهم کرده اند، این در حالی است که او مشغول فعالیت حرفه ای خود بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامی مشارکت طرفهای بین المللی در روند تحقیقات ترور ابوعاقله هستیم

حامی مشارکت طرفهای بین المللی در روند تحقیقات ترور ابوعاقله هستیم