مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 22:072022-05-14اقتصادي

حدود 2 ماه دیگر طرح ویژه خرید نان در البرز آغاز می شود


استاندار البرز با بیان اینکه خرید نان از طریق کارت الکترونیک در زنجان به صورت پایلوت در حال اجرا است، گفت: حدود دو ماه دیگر اجرای طرح ویژه خرید نان از طریق کارت الکترونیک در البرز نیز اجرایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه شنبه، در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه طی چند ماه فعالیت خود در استان البرز به این نتیجه رسیده ایم که با توجه به توانایی البرز و استعدادهای موجود می توان به موفقیت و توسعه دست پیدا یافت، اظهار کرد: با تلاش دولت سیزدهم قادر خواهیم بود مسائل و مشکلات استان را حل کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خیلی از مشکلات و کمبودها در استان قابل حل است، عنوان کرد: در مباحثی همچون حق آبه استان، کمبود 11 هزار کلاس درس، حوزه مصرف و تولید برق، جاده ها و دسترسی ها، کشاورزی و دامپروری و .

با مشکلاتی مواجه هستیم که با نقش آفرینی اصحاب رسانه می توان عمده مسائل را در همین چند سال آتی برطرف کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه هر گونه انتقادات را پذیرا هستیم و سعی داریم رفع مشکلات را در دستورکار قرار دهیم، اظهار کرد: امروز با تحول در مباحث اقتصادی مواجه هستیم که بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدود 2 ماه دیگر طرح ویژه خرید نان در البرز آغاز می شود

حدود 2 ماه دیگر طرح ویژه خرید نان در البرز آغاز می شود