مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 23:022022-05-14اقتصادي

بازار ماکارونی در گلستان متعادل می شود


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: اختلالاتی در بازار ماکارونی به وجود آمد که با مذاکره با دو شرکت پخش عمده و واردات ماکارونی، - بازار ما به تعادل می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، درویشعلی حسن زاده، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان، از برنامه ریزی این سازمان در راستای مردمی کردن یارانه ها، در پنج حوزه خبر داد و اظهار کرد: تقویت نظارت بر بازار اولین اولویت ما از هفته گذشته بود که با همکاری نیروهای ستادی و مدیران شهرستان ها این امر نظارت ویژه ای بر تامین و عرضه کالاهای اساسی موجود در بازار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: از دیگر تمهیداتی که توسط این سازمان اندیشیده شد تامین و تولید دو کالای روغن و ماکارونی است که وجود دو واحد صنفی تولید روغن ظرفیت خوبی در استان ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد: با توجه به آزادسازی یارانه آرد، اختلالاتی در بازار در راستای خرید ماکارونی به وجود آمد که با پیگیری های انجام شده و مذاکره با دو شرکت پخش عمده ماکارونی 200 تن ماکارونی به استان وارد شده و بازار ما را به تعادل می رساند.

حسینعلی خواجه مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان هم از مراجعه افراد زیادی به سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی سخن گفت که با مشکل عدم دریافت یارانه ها روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار ماکارونی در گلستان متعادل می شود

بازار ماکارونی در گلستان متعادل می شود