مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 ساعت 23:472022-05-14سياسي

طلوع آفتاب مهربانی از افق گروه جهادی خانوادگی


وقتی مقام معظم رهبری جوانان را آتش به اختیار به انجام کار تمیز فرهنگی دعوت کردند تصمیم گرفتیم دوستان مقطع دبیرستان را دور هم جمع کرده و گروه جهادی دانشجویی تشکیل دهیم.

- خبرگزاری فارس، معصومه درخشان- نوجوانان دانش آموز اوائل دهه 90 که طعم شیرین خوشحالی اهدای لوازم التحریر به  دانش آموزان مناطق حاشیه ای تبریز زیر زبانشان مزه کرده بود در اواخر دهه 90 که جوانان برومند دانشجو هستند بازهم گردهم آمده اند تا دوباره گل لبخند را بر لبان دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار بنشانند.

این بار فعالیت هایشان کمی منسجم تر ، منظم تر و گسترده تر شده است به طوری که حالا در قالب یک گروه جهادی دانشجویی فعالیت می کنند.

افق مهربانی/ کار تمیز فرهنگی از مدرسه تا دانشگاه 20 نفر از نوجوانان دانش آموز مقطع دبیرستان معراج اندیشه، میثاق و صدرای تبریز بعد از اینکه در کنکور سراسری شرکت کرده و هر کدام در یک دانشگاه مشغول ادامه تحصیل شدند انگار همگی منتظر و گوش به فرمان رهبر انقلاب بودند تا جوانان را به کار تمیز فرهنگی و آتش به اختیار دعوت کند تا آنها دوباره همدیگر را پیدا کرده و از دانشگاه های مختلف دور هم جمع شده و گروه جهادی دانشجویی افق مهربانی را تشکیل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلوع آفتاب مهربانی از افق گروه جهادی خانوادگی

طلوع آفتاب مهربانی از افق گروه جهادی خانوادگی