مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 06:372022-05-15ورزشي

کشتی آزاد در المپیک ناشنوایان؛ تنها یک طلا با 3نقره و 3برنز


تیم کشتی آزاد ناشنوایان ایران در هفت وزن المپیک 2022 صاحب مدال شد اما تنها یکی از این مدال ها، طلا بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، سرپرست تیم کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان در المپیک 2021 ناشنوایان گفت: فرنگی کاران بالاتر از انتظار در المپیک ظاهر شدند، اما آزاد کاران انتظارات را برآورده نکردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، همت الله حسین زاده در ارزیابی از عملکرد کشتی گیران آزاد و فرنگی در بیست و چهارمین دوره بازیهای المپیک ناشنوایان، اظهار کرد: در این دوره از بازیهای المپیک تیم کشتی فرنگی با کسب 4 مدال طلا، یک نقره و یک برنز بهترین عملکرد را در بازیهای المپیک داشتند، اما تیم ملی کشتی آزاد با کسب یک مدال طلا، 3 نقره و 3 برنز در حد انتظار ظاهر نشدند و نتایج راضی کننده نبود.

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی 4 ماهه و اردوهای غیرمتمرکزی که در کشتی آزاد و فرنگی پیش بینی شده بود، تلاش کسب عنوان قهرمانی در هر دو بخش بود که متاسفانه در آزاد به دلیل اشتباهاتی که کشتی گیران در فینال داشتند و به خاطر آسیب دیدگی 2 نفر از کشتی گیران شرایط قهرمانی در آزاد فراهم نشد و پس از تیم ترکیه در جایگاه دوم قرار گرفتیم.

حسین زاده تصریح کرد: برای موفقیت تیم ملی کشتی آزاد در المپیک کادر فنی و به ویژه علیرضا رضایی رییس انجمن و علی زندی مدیر فنی تیم ملی کشتی آزاد طی 4 ماه گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی آزاد در المپیک ناشنوایان؛ تنها یک طلا با 3نقره و 3برنز

کشتی آزاد در المپیک ناشنوایان؛ تنها یک طلا با 3نقره و 3برنز