مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 07:372022-05-15سياسي

دسترسی 7 روستای مهدی شهر به اینترنت پرسرعت


نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: هفت روستای شهرستان مهدی شهر به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا می کنند.

- عباس گلرو نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به دنبال رایزنی های انجام شده با وزارت ارتباطات و شرکت همراه اول، ضمن اخذ مجوزهای لازم از وزارت ارتباطات، طی چند روز آینده، روستاهای ملاده، سرخده، تم، تلاجیم، فینسک، کاورد و کمرود از توابع شهرستان مهدی شهر زیر پوشش اینترنت پرسرعت قرار می گیرند.

وی افزود: این اقدام که با تلاش و همراهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین مدیرکل مخابرات استان سمنان صورت گرفته، در راستای بهره مندی 100 درصدی روستاهای حوزه انتخابیه از پوشش ارتباطی تلفن همراه و اینترنت پرسرعت است.

گلرو بیان کرد: گسترش زیرساخت های ارتباطی روستاها و دسترسی به اینترنت پهن باند سیار، علاوه بر کمک به توسعه گردشگری و توسعه آموزش در این مناطق، می تواند به کسب و کارهای روستایی کمک کند.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی همچنین از برقراری پوشش اینترنت در روستاهای باقیمانده این حوزه انتخابیه در آینده نزدیک خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 7 روستای مهدی شهر به اینترنت پرسرعت

دسترسی 7 روستای مهدی شهر به اینترنت پرسرعت