مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-15اقتصادي

اولین گام ساخت کتابخانه مرکزی بیرجند برداشته شد/پرداخت هزینه زمین


مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه بعد از رایزنی های فراوان و همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، هزینه خرید زمین کتابخانه مرکزی بیرجند پرداخت شد.

- اظهار کرد: خوشبختانه بعد از رایزنی های فراوان و همت سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی هزینه خرید زمین کتابخانه مرکزی بیرجند پرداخت و مراحل اداری آن انجام شده است.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پیش نویس قرارداد آن نوشته شده است، بیان کرد: در حال بیشتر نقل و انتقالات و تبادلات مالی در سازمان های اداری به صورت اوراق است ولی در مورد زمین کتابخانه مرکزی به واسطه اهمیت و ضرورت سرعت بخشیدن در کار مبلغ به صورت نقدی پرداخت شده است.

حاجی ادامه داد: قیمت زمینی که برای کتابخانه مرکزی در نظر گرفته ایم که با احتساب قیمت دولتی حدود 500 میلیون تومان بود ولی اگر می خواستیم به قیمت آزاد محاسبه کنیم بیش از مبالغ می شد که کسی توان خرید آن را نداشت.

کمک گرفته از خیرین و بنگاه های اقتصادی برای ساخت کتابخانه مرکزی وی در زمینه برنامه نهادکتابخانه ها برای ساخت کتابخانه مرکزی بیرجند، گفت: یکی از طرح های ما برای سرعت بخشیدن به ساخت این مجموعه کمک گرفته از خیرین نیک اندیش خراسان جنوبی است که تاکنون هم بسیار به ما کمک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین گام ساخت کتابخانه مرکزی بیرجند برداشته شد/پرداخت هزینه زمین

اولین گام ساخت کتابخانه مرکزی بیرجند برداشته شد/پرداخت هزینه زمین