مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-15سياسي

سانسور حضور میدانی رییسی در روزنامه های اصلاح طلب


رسانه ها و فعالان سیاسی اصلاح طلب هر روز به شدید ترین شکل در حال تخریب دولت رییسی هستند، اما در عین حال اخباری را که یقین دارند نشان دهنده وجهی مثبت از این دولت خواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رسانه ها و فعالان سیاسی اصلاح طلب هر روز به شدید ترین شکل در حال تخریب دولت رییسی هستند، اما در عین حال اخباری را که یقین دارند نشان دهنده وجهی مثبت از این دولت خواهد بود، سانسور می کنند یا در صفحه اول پوشش نمی دهند.

ابراهیم رییسی صبح جمعه در یکی از مراکز اصلی توزیع مرغ و گوشت جنوب تهران در میدان بهمن و نیز یکی از فروشگاه های زنجیره ای مرکز شهر حضور یافت و ضمن گفتگو با مردم از نزدیک در جریان وضعیت توزیع کالا های اساسی و مشکلات این امر قرار گرفت، اما این خبر، نه اینکه مورد توجه رسانه های اصلاح طلب قرار نگرفت، بلکه توجه هم کردند، ولی توجه از جهت سانسور و حذف خبر! تیتر یک دیروز روزنامه شرق، وارد بودن نقد به دولت رییسی بود، اما خبر مربوط به حضور او در جمع مردم جنوب تهران کار نشده بود.

روزنامه اعتماد در صفحه یک خود حداقل چهار مطلب علیه دولت رییسی دارد، اما خبری از این حضور رییسی را کار نکرده است.

روزنامه های دیگر اصلاح طلبان نیز وضعیت بهتری ندارند و در واقع این مشی اصلاح طلبان است که از تیغ سانسور علیه اقدامات مثبت ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سانسور حضور میدانی رییسی در روزنامه های اصلاح طلب

سانسور حضور میدانی رییسی در روزنامه های اصلاح طلب